duminică, 16 septembrie 2012

Cvadruplă Campioană a României

Astăzi am văzut pe la noi prin Ploieşti, autocarul echipei noastre Petrolul Ploieşti. Cu maximă uimire am citit pe el: "Campioană 1930, 1958, 1959, 1966" !!! Pe când eu ştiam de 3 titluri de Campioană a României la fotbal.
Aşa că atunci când am ajuns acasă m-am băgat puternic pe documentare online să văd ce s-a întâmplat între timp cu istoria Campionatului României la fotbal şi de ce eu (şi poate nici dumneavoastră) NU ştiam despre titlul din 1930 !?!?
Am descoperit că în anul 1951 Petrolul Ploieşti (Sau Flacăra Ploieşti pe atunci) a absorbit întreaga echipă bucureşteană Juventus Bucureşti cu tot cu jucători, staff tehnic şi palmares. Aşa că datorită faptului că în sezonul competiţional 1929/1930 Juventus Bucureşti a fost Campioana României la fotbal iar acum întreg palmaresul acestei echipe aparţine echipei noastre !!! Aşa că potrivit reglementărilor şi standardelor U.E.F.A. şi F.I.F.A echipa noastră de suflet PETROLUL PLOIEŞTI este cvadruplă Campioană a României !!! Cupele rămân (deocamdată aceleaşi pe care le ştim cu toţii (1963 şi 1995) !!!
FORZA LUPII GALBENI!!!

Un comentariu:

  1. MULŢUMESC de vizită Cristina ţi-am vizitat blogul şi ţi-am şi lăsat un mesaj acolo !!!

    RăspundețiȘtergere